Woehoeee,
Met het mooie weer op komst start voor mij ook het fotografie seizoen weer.
De veulentjes staan al op de foto en aankomend weekend staat het eerste evenementen weekend op de planning bij Stal Amstelhoeve in Ouderkerk aan de Amstel.
De voorbereidingen zijn al getroffen:
– de galerijen staan al klaar🖼
https://sophiegrafie.pixieset.com/ (wachtwoord: Pinksteren)
– de printer is bezig om kaartjes te maken met het wachtwoord van de galerijen🖨
– de batterijen liggen in de oplader🔋
– de zonnebrand staat klaar☀️
En ik sta te popelen met een gezonde dosis enthousiasme!!🤩
Zie ik jou ook dit weekend?
Let op: De foto’s uit de galerij mogen niet gepubliceerd worden.
Update 23 mei 12:45u:
De foto’s van de 70cm, 80cm en de eerste combinatie van de 90cm staan online.
Helaas is daarna mijn camera kapot gegaan. Een nachtmerrie die helaas waarheid werd. Ik heb geen back-up camera, omdat ik met mijn nieuwe camera dermate kwaliteitsverschil zag, dat ik mijn oude camera niet meer wilde. Ik heb gezocht voor vervanging en gelukkig gevonden!!
Rianne van RVDL Photography heb ik om 11:20u bij Stal Amstelhoeve kunnen brengen. Zij zal de rest van de foto’s maken.
Hierdoor zijn er helaas geen foto’s van de andere 90cm deelnemers, alle deelnemers van de 1m, 1.1m en een paar van de 1.2m.
Ik vind dit bijzonder jammer, maar dit was helaas overmacht.
Ik hoop op jullie begrip en ga snel zoeken naar een oplossing. Wordt het een nieuwe camera of een reparatie? Ik ben er nog even niet over uit…
Update 23 mei 20:30u:
De foto’s van Rianne zijn te vinden via: https://rvdlphotography11.pixieset.com/ met hetzelfde wachtwoord.
Hier staan zowel de springfoto’s als de dressuur foto’s.
(Met hetzelfde wachtwoord)